dimarts, 7 d’octubre del 2008

WORD + NOTEBOOK

Aquestes últimes classes estan sent força interessants.
En primer lloc cal remarcar que gràcies al dinamisme de la classe fa que les coses es puguin entendre ràpid.
Jo personalment estic quedant-me sorpresa de la cantitat de coses que en poden arribar a fer amb un programa que portu anys i anys utilitzant i m'estic adonan que ni tan sols se fer-ne servir una quarta part.

Bé. Durant les últimes clases els temes a tractar han sigut: funcionament d'aspectes puntuals del programa "word" i presentació al servei de notebook de Google.
El programa notebook n'havia sentit a parlar d'ell peroò mai habia intentat entrar i explorar-lo.
en canvi amb world estic molt familiaritzada ja que són molts anys fent treballs i presentacions per a l'escola.
Gràcies a aquestes classes de noves tecnologies me adonat que molt del temps que jo impartia en tonteries com posar un simple títol és molt més sencill.. Només cal que una vegada obrim "word" realitzem una sèrie de passos com per exemple seleccionar diferents estils concrets a cada un dels termes que volem que hi apareixin a l'índex.

L'altre tema tractat es " Google Notebook " que podem dir que es un servidor o eina de treball molt ràpida, fàcil i productiva ja que permet estalviar-te temps i feina.

En aquest servidor es pot crear carpetes compartides cosa que va perfecte a la hora de fer treballs en grup, ja que tots els del grup estan veien el que fa cadascú sense necesitat d'haberse d'esperar a que acabin.